E-marketing to inaczej marketing internetowy czyli używanie Internetu w celach reklamowych. Stosujemy szeroki wachlarz rozwiązań, stosowanych przez nowoczesne, rozwijające się przedsiębiorstwa w celu zaprezentowania swojego potencjału w Internecie – medium o zasięgu globalnym. Integracja działań marketingowych w sieci stanowi ważny element kreowania marki oraz budowania trwałych relacji z klientami.

Poniżej przedstawiamy Państwu wybrane elementy eMarketingu, zachęcamy do zapoznania się z nimi i wysłaniem do nas zapytania ofertowego.

Newsletter

Są formą marketingu bezpośredniego, które wykorzystują pocztę elektroniczną jako narzędzie do komunikacji z klientem. Zazwyczaj wykorzystywany są w kampaniach reklamowych, działaniach public relations i przede wszystkim do utrzymywania stałego kontaktu z Klientami.

Mailing reklamowy

Pozwala budować zainteresowanie produktem oraz tworzyć i utrzymywać więzi między reklamodawcą i odbiorcą. To także niezwykle skuteczne narzędzie w kampaniach informacyjnych. Reklamodawca ma możliwość wybrania grupy osób, do których chce skierować przekaz reklamowy – na podstawie kryteriów takich jak wiek, płeć, zawód, miejsce zamieszkania, wykształcenie, branża i zainteresowania. Skorzystaj ze spersonalizowanej formy reklamy.

Kampanie eMarketingowe

Odgrywają znaczącą rolę w sukcesie danego przedsięwzięcia. Samo stworzenie strony www nie daje firmie gwarancji sukcesu, jest to tylko początek drogi. Serwis firmowy należy wypromować jak każdy inny produkt. W ramach tej usługi pomagamy naszym Klientom określić właściwy przedmiot i podmiot e-marketingu, stworzyć strategię promocji w sieci, a następnie przygotować odpowiednie narzędzia i nośniki reklamy (bannery, artykuły sponsorowane, pozycjonowanie, boksy reklamowe, e-PR, kanały RSS, elementy marketingu wirusowego, itd.).

Linki sponsorowane

Są najbardziej popularną i efektywną formą promocji (kampanie AdWords). Kampania linków sponsorowanych jest drugą, obok pozycjonowania, najbardziej skuteczną metodą reklamy internetowej. Reklamy wyświetlane są tylko tym użytkownikom, którzy szukają konkretnego produktu lub usługi z Twojej oferty. Korzyści wynikające z tej formy reklamy to: natychmiastowy efekt, zdobycie dodatkowych środków pieniężnych za „kliknięcia” Klientów, możliwość precyzyjnego kierowania reklam, Klient jest w stanie zmierzyć efekty formy tej reklamy oraz ma możliwość modyfikacji reklamy.

Artykuły sponsorowane

Do prezentacji oferty w bardziej opisowy sposób służą artykuły sponsorowane. Artykuły umieszczamy w serwisach powiązanych tematycznie lub odwiedzanych przez grupę docelową. Zwykle nie są to teksty sprzedażowe, a informacje o innowacjach, nowościach i branży, w której działa nasz Klient. Z naszego doświadczenia wynika, że takie działania przynoszą najlepsze rezultaty i budują pozytywny wizerunek firmy.

Marketing społecznościowy

Marketing społecznościowy otwiera nowe perspektywy rozwoju Twojego biznesu.  Mając na uwadze ogrom użytkowników jaki codziennie korzysta z tego typu serwisów tworzymy kampanie reklamowe oraz aplikacje internetowe działające w środowisku takich portali.  Potrafimy stworzyć precyzyjnie celowane kampanie reklamowe na Facebooku i innych portalach społecznościowych. Pomagamy we wprowadzeniu Twojej firmy na rynek Social Media.

Budowanie baz danych

Własne bazy danych stanowią największą wartość, gdyż pozwalają docierać z przekazem marketingowym bezpośrednio do osób zainteresowanych przy zachowaniu najniższych kosztów. Jesteśmy w stanie stworzyć dokładnie sprecyzowaną bazę danych z aktualnymi adresami e-mail lub numerami telefonów. Dzięki nam Twoja reklama dotrze do odbiorców Twoich usług i towarów.