Outdoor, czyli reklama zewnętrzna (OOH – out-of-home), to najstarsza i najpopularniejsza forma promocji, bazująca na wizualnej prezentacji treści i zapewniająca wysoką częstotliwość kontaktów z Klientem. Outdoor wykorzystuje nośne symbole i proste komunikaty, które ułatwiają zapamiętanie i identyfikację marki. Reklama zewnętrzna działa 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez możliwości wyłączenia. Jej cechą jest stała widoczność.

Poniżej przedstawiamy Państwu wybrane elementy outdooru, zachęcamy do zapoznania się z nimi i wysłaniem do nas zapytania ofertowego.

Naczepy mobilne

Pojawiające się dosyć często w różnych miastach przyczepy reklamowe stanowią skuteczną alternatywę dla billboardów. Ogólna zasada pozostaje ta sama – reklama ma zwrócić uwagę odbiorcy. Dzięki reklamie mobilnej Klient ma pewność, że jego reklama „przemieszcza” się po wyznaczonej trasie i dzięki takiemu działaniu zwiększa swój zasięg. Istnieje możliwość połączenia przekazu wizualnego z przekazem dźwiękowym. Jest to jedna z najskuteczniejszych form reklamy mobilnej.

Naczepy stacjonarne

Mobilny billboard z możliwością przemieszczenia reklamy pomiędzy newralgicznymi punktami miasta. Dzięki tej formie zyskują Państwo możliwość dotarcia z reklamą do szerszego grona odbiorców. Dzięki znajomości miast oraz preferencji ich Klientów jesteśmy w stanie osiągnąć zakładany cel i zwiększyć rozpoznawalność marki.

Billboardy

Jedna ze skuteczniejszych form reklamy zewnętrznej. Dzięki dużej powierzchni i stosownemu umieszczeniu pozwala dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Na życzenie Klienta jesteśmy w stanie przygotować listę dostępnych lokalizacji wraz z terminami, przygotować grafikę oraz przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową.

Kasetony

Reklamy świetlne o bardzo szerokim zastosowaniu. Jeżeli są zawieszone przy wejściu to „pracują” całą dobę. Dzięki takiemu rozwiązaniu grafika jest widoczna w dzień jako szyld lub tablica reklamowa, a po zmroku, gdy kaseton zaświeci, grafika staje się kolorowym slajdem przyciągającym oko. Dzięki tej formie reklamy będzie ona zawsze widoczna.

Citylighty

Rodzaj outdoorowej reklamy ulicznej. To zazwyczaj podświetlana tablica ogłoszeniowa, umieszczana w najbardziej uczęszczanych miejscach miast takich jak pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, przystanki komunikacji publicznej. Jest to skuteczna forma reklamy trafiająca do Klienta przemieszczającego się głównie pieszo lub za pomocą transportu publicznego.

Ekrany LED

Wielkoformatowe ekrany wizyjne to obecnie najatrakcyjniejsza, najnowocześniejsza i najbardziej spektakularna forma reklamy umożliwiająca atrakcyjne zaprezentowanie firmy oraz oferowanych przez nią produktów i usług. Dzięki usytuowaniu ekranów w kluczowych punktach miasta nasi Klienci zwiększą swój zasięg i pozyskają nowych Klientów.